Instellingen


In het onderdeel instellingen wordt in één overzichtelijk scherm weergegeven Welke gebruikers actief zijn en binnen welke gebruikersgroepen deze vallen. Zo kan de beheerder van het pakket de onderstaande functie gebruiken:
 
 Gebruikers/gebruikersgroepen aanmaken;
 Rechten toekennen per gebruikersgroep.

De rechten functionaliteit maakt het mogelijk om met bepaalde gebruikersgroepen bepaalde onderdelen in te laten zien, dit houdt in dat bijvoorbeeld de groepen:
 

     Administratie:
Alleen toegang heeft tot module financieel en dan alleen facturen en offertes mag inzien en niet wijzigen  of verwijderen, maar in de module CRM wel contacten kan toevoegen of verwijderen.
 
Accountant:
In de module financieel alle rechten heeft en in de module CRM alleen contacten kan toevoegen en inzien.

Verder is het mogelijk om specifieke instellingen aan te passen van o.a. de financiële module en de bedrijfsinstellingen.

 
       













(Klik op de afbeelding voor vergroting)



Bedrijf
Gebruiker
Wachtwoord
Wachtwoord vergeten?